Жанри ігор

 horror

жанр відеоігор натхнений літературою та фільмами жаху, що з'явився на початку й сформувався до кінця 1990-х років. Ігри цього жанру найчастіше являють собою комбінацію action-adventure з фіксованими ракурсами камери, що включають у себе різні специфічні складові що сприяють відповідній атмосфері.

RPG

поджанр компьютерных ролевых игр, в котором ролевая составляющая сочетается с элементами action. Другими словами, если в классической ролевой игре успех действий персонажа во время боевой ситуации зависит от персональных характеристик героя, то в Action/RPG не меньшую роль играет и скорость реакции самого игрока.

Стратегічна гра

жанр відеоігор, в якому запорукою досягнення перемоги є планування і стратегічне мислення. Можуть містити різну тематику: зокрема військових (Total War), економічних (Caesar), суспільствознавчих (Civilization) симуляторів тощо.

Покрокові стратегії беруть свій початок від настільних ігор, де гравці ходять по черзі. Такі настільні ігри як го, шахи, монополія вважаються предтечами стратегічних відеоігор.

Симулято

имитатор (обычно механический или компьютерный), задача которого состоит в имитации управления каким-либо процессом, аппаратом или транспортным средством. Чаще всего сейчас слово «симулятор» используется применительно к компьютерным программам (обычно играм).

Шутер

жанр відеоігор, піджанр action, основу ігрового процесу якого складає стрільба зі зброї по цілях, зазвичай вороже налаштованих. Часто основним завданням гравця є знищення усіх цілей на рівні, або/та набір найбільшої кількості очок, а не проходження сюжету.

Рольова

жанр відеоігор, де основна частина ігрового процесу полягає в управлінні персонажем чи групою персонажів, які досліджують ігровий світ, виконують різноманітні завдання (відомих як «квести», від англ. quest) та розвиваються, слідуючи сюжету

Песочница

жанр некоторых компьютерных игр или программ, где главными возможностями являются полная или частичная конфигурация - управление предметами, терраформинг, создание карт. В специализированных программах вы можете свободно конфигурировать все предметамы и текстуры на карте.

В играх с режимом песочницы (англ. sandbox mode) игрок может отключать или игнорировать игровые цели и задания. Этот термин используется для описания режима или опции тех игр, уровни которых являются неограниченными во времени, но в то же время имеют цель, термин «игра-песочница» неприменим для тех игр, которые являются неограниченными во времени и не имеют целей (в качестве примера можно привести игры Sim City и The Sims)

Екшн

жанр відеоігор, який вимагає від гравця певних фізичних зусиль, таких як швидкості реакції та здібності швидко приймати тактичні рішення. Дія таких ігор відбувається дуже динамічно і потребує в більшій мірі рефлексів, ніж логіки і планування.

Роман Смолін
Максимчук Денис
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати